This is MY story

Alla inlägg under januari 2011

Av Pillan - 30 januari 2011 17:55

Tänk att en del har såna bekymmer med att man vill ge sitt barn det de önskar i livet.

Vi varken röker eller dricker. Däremot delar vi många intressen ihop med Kevin. Är det då fel att lägga pengar på det istället? NEJ det tycker jag inte. Vi umgås å har roligt tillsammans och vi trivs med det...

Har någon ett problem med det  så varsegod! Vi kommer ändå fortsätta göra det vi gör! MOhahhahhahhaha

Av Pillan - 29 januari 2011 15:21

Man har och är med om ganska mycket tråkigheter i livet. Men trots det så  skrattar jag å är glad för det mesta. Jag har vänner som värnar om mig och som jag värnar om.

Framför allt har jag min egen familj: Jan å Kevin. De fyller mina dagar med många skratt. 

Jan och jag är inne på vårt 18e år och det känns fantastiskt. Trodde inte i min vildaste fantasi att man kunde träffa så rätt på en gång.

Jag tycker han är helt otrolig på många sätt å vis. Han är klok, genomsnäll, en fantastisk pappa och världens bästa pannkaksstekare   hehe. 


Ha rä gött!

Glöm inte att ta han om varandra! Man vet aldrig när nåt olyckligt händer...   


Av Pillan - 28 januari 2011 22:48

Inte för att jag direkt är nåt hockeyfan men idag följde jag faktiskt med Kevin å Jan på hockey. Match mellan Bobcats å Almtuna. Kevin hade en kompis med sig å det var mycket trevligt.

Det är ett rent nöje att se Kevins glada ansikte när han får köpa sina hockeykort och lyckas få med en boforsare i högen. Favoriten är #23 Fredrik Höggren å det kan jag förstå. Han är sjysst mot grabbarna på gårn. Brukar lira landhockey med dom å det är det inte alla som skulle göra. Kevin har t.o.m satt in Höggas hockeybild, med autograf, i en ram. Så jädra gulligt!


Vi avslutade kvällen med Sibylla å lite mys i soffan innan sängen. Kan inte ha blivit en bättre dag!


Kram på er och var rädda om varandra! 


Av Pillan - 27 januari 2011 17:12

Idag var jag med Kevin till skolan. Vi var jääääättetrötta men det gick vägen.

Efter skolan gick vi till Bagarn's å fikade. Så där mysigt som det bara kan vara ibland.

På väg hem skulle Kevin försöka butta omkull mig men än så länge har ingen kunnat flytta berg   . Istället var det han som hamnade i snödrivorna hehe. Det var världens roligaste på hela dan..att få busa av sig lite. Vi fick oss ett gott skratt iaf.

Av Pillan - 26 januari 2011 16:02

Då har man uträttat några av de ärenden man hade... Jag hade tur när jag kom till biblan för jag hade förväntat mig att få betala MASSOR för de försenade böckerna men jag  blev lättat när hon nämner den ynka summan på 25kr     .


Träffade en massa goa människor när jag tog en fika på Bagarn's med mor å Kevin.

Å på spongs träffade jag en annan underbar människa som börjat sin praktik där. Önskar henne alla lycka!


Men då jag är mitt uppe i allt glömmer jag det viktigaste...gå till rävåsen å få papper påskrivna för VAB och hämta/lämna läxa... Ibland är man mer snurrig än vanligt haha   

Av Pillan - 26 januari 2011 12:24

Tänk vad glad man kan bli av att få se solen!  Det spritter i hela kroppen. Man är glad, kan andas å bara känna ro i kroppen.


Ska passa på att ta mig en tur till staden i detta vackra väder. Biblan vill ha tillbaka lite böcker, jag ska köpa 2 nya böcker, skicka tillbaka en gardin och apoteket.


Kanske det blir en god fika oxå!


Ha det gött mina vänner!

Av Pillan - 26 januari 2011 00:27

Jag valde "U breath - I live" som en symbolik till min familj. Så länge de andas så lever jag. Jag behöver dom. För vad vore jag utan dom?   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards