This is MY story

Direktlänk till inlägg 2 juni 2013

Trött & grinig!

Av Pillan - 2 juni 2013 00:49

Faan vad det är tråkigt när natten ska krångla.
Önskar en felfri, tjatfri och sovande natt!!!!!!

 
 
Jenny

Jenny

3 juni 2013 08:39

Inatt var vi vakna både du och jag,hade jag vetat det hade jag ju kunnat ringa dig så hade vi kunnat prata bort en stund. Jag hoppas att du snart kan sova bättre. Saknar dig min underbara vän. Kram

http://www.skoldpadda.bloggplatsen.se

Pillan

3 juni 2013 23:31

Å vad synd!! Både att vi inte kunde prata men oxå att vi inte fick sova.
Önskar dig allt gott i världen. Kram älskade vän!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 30 maj 2013 14:22

Har lite funderingar kring dieter. Vilken är bäst? Vad ska man välja? Det är en enorm djungel det där. Har börjat cykla som motion å då cyklar jag bortåt milen. Äter inte lika mycket som förut men inte faan visar det nåt mindre för det. Har försö...

Av Pillan - 28 maj 2013 23:38

Ja det är ju inte ofta jag skriver här. Har fullt upp med annat. Har faktiskt märkt att jag mår mycket bättre utan datorn å många gånger telefon oxå. Jag living glömmer bort att jag har dom. Positivt till viss del men negativt då jag blir svårare a...

Av Pillan - 5 oktober 2012 22:14

Ï brist på annat skrivande så slänger vi in en sån här frågegrej....bara för att.   Hur många har du varit riktigt kär i? Riktigt kär? 3 tror jag varav 1 fortfarande      Vad tycker du om kärlek? Svår fråga men den är otroligt bra så länge d...

Av Pillan - 21 september 2012 16:50

på folk som ska lägga sig i å säga saker som inte är sant. Håll er för faan till ert liv. Två människor glider ifrån varann å det gör faan inte saken bättre för att folk lägger näsan i blöt!! ...

Av Pillan - 20 september 2012 23:08

Om ni som läser bloggen bara la in ert namn som kommentar när ni läst. Bara som en kul grej för min egen del. Kramiz...

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards