This is MY story

Alla inlägg under februari 2011

Av Pillan - 28 februari 2011 23:29

Det här inlägget vill jag tillägna Jan. Han tar mig för den jag är. Vill inte att jag ändrar mig varken på insidan eller utsidan. Det är så skönt att veta att han faktiskt älskar mig precis som jag är skapad.

Tycker den här låten passar väldigt bra:

Av Pillan - 27 februari 2011 23:09


 

Av Pillan - 27 februari 2011 20:33

Sitter hos Jenny. Hon bjöd på kladdkaka å vaniljgrädde å supergott kaffe. Det smakar alltid bättre med kaffe när man är med trevligt sällskap!
Känns bra att jag "pallrade" mig iväg. Känns fridfullt. Jag får ett lugn å jag får skratta lite.
  

Tack min stumpa för allt du gör för mig!

Av Pillan - 24 februari 2011 18:07

Allt gick så otroligt fort. På morgonen var hon som vanligt men sen började hon kräkas,ramla omkull hela tiden, det rann blod och var ur underlivet, kissa å bajsa inne. Hon blev likgiltig.
Hon brydde sig inte ens om att vi gick inte till veterinären. Hade hon vart frisk hade hon stretat emot...
Det här är bland det värsta beslut jag tagit i hela mitt liv. Därför har jag bestämt att jag ALDRIG mer ska ha ett husdjur.
Jag känner stor saknad å sorg.
FRIDHA R.I.P
951013-110220

Av Pillan - 18 februari 2011 14:04

Helt sjukt. Fick värsta städnojan idag. Mer eller mindre plockat bort allt som satt löst. Sen ner till sophuset med säcken å faan vad det kändes befriande på nåt knepigt men otroligt bra sätt. 

Sen när jag kom hem fick jag ytterligare en energiskjuts. Började ta altan... Jösses vad saker dit ligger under all snö! Har massor där som oxå ska till sopen. Jag hade ju tänkt ta det när snön var borta men då minsann tyckte nån lustig en däruppe att det skulle släppas ner mer snö. Å nu står man där med första lagret snö förvandlat till is... Me jag har iaf fått hälften gjort. Å det är jag så nöjd över! Tjoflöjt!!!!



Av Pillan - 16 februari 2011 18:58

Många kanske tror att jag tycker mitt liv är perfekt. Det tycker jag absolut inte. Jag, liksom de flesta andra, har skit i hörnen.

Men det som är anledningen med den här bloggen är att jag ska försöka hålla mig till BRA och POSITIVA saker i mitt liv. Sen använder jag en annan blogg för att ventilera.

Bra eller dåligt? Ja, jag tycker det är bra. Känns skönt att kunna leta och faktiskt hitta bra saker som hänt under dagen/veckan mitt i allt det tunga.


Hoppas ni alla har det bra! Ta hand om er!

Av Pillan - 14 februari 2011 14:02

Naturligtvis gör Kevin, Jan, min familj å mina vänner mig glad. Men jag tänker dela med mig av en ovillkorlig glädje och kärlek. Så mysigt och så enkelt.






  
 Tyvärr hamnar den på sniskan men det spelar ingen roll. Det här är min goding och morbror Conny. Han älskar mig för den jag är å han får mig alltid glad! Han har ett förståndshandikapp och det är min dröm att få jobba med dessa människor.

Av Pillan - 13 februari 2011 14:51

det är när missförstånd   reds ut! Jag blir chåklad chåklad!!!     

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards