This is MY story

Alla inlägg under maj 2013

Av Pillan - 30 maj 2013 14:22

Har lite funderingar kring dieter. Vilken är bäst? Vad ska man välja? Det är en enorm djungel det där.
Har börjat cykla som motion å då cyklar jag bortåt milen. Äter inte lika mycket som förut men inte faan visar det nåt mindre för det.
Har försökt med LCHF igen men det går inge bra. Shaker är uteslutet då jag blir dålig av dom...
Behöver minst sagt råd!!!!

Av Pillan - 28 maj 2013 23:38

Ja det är ju inte ofta jag skriver här. Har fullt upp med annat.
Har faktiskt märkt att jag mår mycket bättre utan datorn å många gånger telefon oxå. Jag living glömmer bort att jag har dom. Positivt till viss del men negativt då jag blir svårare att få tag i och jag inte hör av mig heller. Men det betyder inte att jag inte vill prata med folk.

Har mycket aktiviteter på dagarna oxå som tar tid. Skönt att komma ut i nåt.

Nu är det sleeptime. Natti natti

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards