This is MY story

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Dag två

Av Pillan - 28 augusti 2012 21:09

med LCHF. Det känna bra. Har hittat en app med en massa goda recept: kokaihop. Då får man dagens recept som ett meddelande till telefon. Å vill man inte ha LCHF så kan man välja nåt annat i appen. Suveränt!!! Nu blir det inte samma enformiga måltider som förut.
Igår testade vi några köttfärsskinkrullar med chilisås och blomkålsmos. Det blev en tio poängare. Lär lagas fler gånger.

Ha det gott alla!

 
 
jenny

jenny

31 augusti 2012 18:49

Heja heja! Vad duktig du är. Själv har jag inte ätit godis,chips,glass eller fikabröd på 3 veckor. Och har blivit lite lättare...är underbart...nu är det bara resten kvar!
kram på dig

http://www.skoldpadda.bloggplatsen.se

Pillan

31 augusti 2012 23:43

Tack vännen. Dock sprack det lite när jag fick en släng av ångest. Då blev det noll mat å vätska. Men idag tack vare svärmor fick jag i mig en liten youghurt och ikväll tack vare goda vänner fick jag i mig lite kyckling å potatis. Hoppas det håller i sig nu med maten å att jag får behÅlla den.

Å jag måste säga ett jättegrattis till dig!! Så kul att höra! ????

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 2 juni 2013 00:49

Faan vad det är tråkigt när natten ska krångla. Önskar en felfri, tjatfri och sovande natt!!!!!!...

Av Pillan - 30 maj 2013 14:22

Har lite funderingar kring dieter. Vilken är bäst? Vad ska man välja? Det är en enorm djungel det där. Har börjat cykla som motion å då cyklar jag bortåt milen. Äter inte lika mycket som förut men inte faan visar det nåt mindre för det. Har försö...

Av Pillan - 28 maj 2013 23:38

Ja det är ju inte ofta jag skriver här. Har fullt upp med annat. Har faktiskt märkt att jag mår mycket bättre utan datorn å många gånger telefon oxå. Jag living glömmer bort att jag har dom. Positivt till viss del men negativt då jag blir svårare a...

Av Pillan - 5 oktober 2012 22:14

Ï brist på annat skrivande så slänger vi in en sån här frågegrej....bara för att.   Hur många har du varit riktigt kär i? Riktigt kär? 3 tror jag varav 1 fortfarande      Vad tycker du om kärlek? Svår fråga men den är otroligt bra så länge d...

Av Pillan - 21 september 2012 16:50

på folk som ska lägga sig i å säga saker som inte är sant. Håll er för faan till ert liv. Två människor glider ifrån varann å det gör faan inte saken bättre för att folk lägger näsan i blöt!! ...

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards