This is MY story

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Pillan - 2 februari 2011 15:24

Jag måste vara mer knasig än vanligt haha. Sitter här i soffan å blir helt plötsligt sådär superglad när jag tittar på katten. Men hallå! Jag är ju eg inte en kattmänniska. Fast jag ser naturligtvis positivt på det. Blir bara så förvånad över mig själv.

För ett antal å sen skulle jag inte ens tänkt tanken på att skaffa katt. Men när man har en 9 årig grabb som älskar djur å mest av allt i hela världen önskar sig en kissemiss då blir det nog så...

Å något som förvånar mig ännu mer är att Fridha accepterar katten som om det vore hennes egen bäbis.

Jag har bara haft bra djur på det viset. Lika goa å snälla allihop! Accepterade och accepterar vad som helst...


R.I.P

Firehja

Chicco

Nino

Lucifer

å alla guppies   

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards