This is MY story

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Pillan - 3 februari 2011 13:24

Jag undrar...hur vet man vilka som är en vänner? Vilka man kan lita på?

Varför vill man göra någon illa?

Jag ställer dessa frågor varje dag men kommer troligtvis aldrig få svar på dom... Jag är blåögd å naiv å litar på alla jag möter men det har visat sig att den man trodde var ens vän helt plötsligt vänt handen... Undrar om de förstår vad de gör, vad de ställer till med?


Ja jag kanske är knäpp, sjuk å allt vad man kan bli kallad. Men det är så här jag är. Det är så här jag tänker. JAG vill vara "allas" vän och hjälpa till med det jag kan. Litet som stort. Men efter jag "gått den hårda skolan" senaste tiden har jag upptäckt att man inte tjänar på att vara snäll.



Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards