This is MY story

Alla inlägg under september 2012

Av Pillan - 17 september 2012 20:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pillan - 16 september 2012 00:11

och otroligt glad över de vänner jag HAFT, de vänner jag HAR men oxå för de jag kommer att FÅ.
Trots att en del kommer och går så är jag ändå glad över den tid jag fått tillsammans med dom.

Ha det gott alla godingar!!

Av Pillan - 13 september 2012 21:44

när jag inte är välkommen. Stämningen blir tryckt, alla tystnar i sina samtal och blickarna sänks.
Sluta spela falskspel och stå för det man känner istället. Ingen av oss tjänar på att låtsas...

Av Pillan - 13 september 2012 13:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pillan - 12 september 2012 00:48

Av Pillan - 9 september 2012 23:36

världens underbaraste sambo! Utan att säga ett ord höll han mig i sina armar i ca 1,5-2 timmar när jag var såå ledsen idag. Känns tryggt att ha en sån man i sitt liv.

Av Pillan - 7 september 2012 14:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pillan - 7 september 2012 00:00

Inte så konstigt att man vandrar runt som en zombie om dagarna när man ALDRIG får el hel natts sömn. Tror inte jag haft det sen Kevin föddes. Inte pga han. Iaf inte nu när han blivit äldre.
Nåt är det som stör å jag kan inte sätta fingret på vad det är. Genom åren har jag provat olika saker för att se om de påverkat mig alt. gett mig bättre sömn. Jag har tagit ut TVn ur sovrummet, möblerat om, lyssnat på böcker, läst böcker, promenerat...you name it! INGET har hittills fungerat.
Visst skulle man kunna be läkaren om medicinering men känns inte riktigt rätt det heller. Konstgjord sömn för min del. Tycker absolut inte det är fel att andra tar det. Ser inte ner på nån för det.
Den här sömnbristen resulterar i att jag somnar som bäst på morgonkvisten å är då uuuuurtrött när klockan ringer å det är dags för att väcka Kevin. Ja koma är snällt uttryckt.
Hoppas det snart blir en ändring för det känns i huvet nu....mer än vanligt ;)

Hare gött godingar!

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards