This is MY story

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Pillan - 1 december 2011 18:03

Det går en massa program på TV som riktar in sig på vikt. Å en av dom som MÅSTE följa dom är jag. Jag har blivit som besatt av programmen. Det är ju inte bara ett program utan säkert 10-tal. Både svenska och amerikanska.

Visst skulle jag behöva gå ner i vikt men ändå försöker jag inte ens att följa råden de ger. Jag vill gå ner oxå men jag kan inte ta tag i det. Jag blir bara inspirerad för stunden. Medans programmet håller på.


LCHF-metoden var den bästa för mig men ändå kan jag inte hjälpa att bli lite rädd för att man äter så mycket fett. Vart sätter sig det fettet? Rädslan att det sätter sig kring hjärtat finns ju...och andra organ.


Vad har ni för erfarenheter? Bra som dåliga.


            


Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards