This is MY story

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Pillan - 15 december 2011 22:16

Idag tog jag tag i sovrummet. Inte lika många sopsäckar härinne: 1säck och 2 sparalådor.

Det är så tomt! MEN ett positivt sätt.

Nu finns bara sängen och 2 nattduksbord.

Jag har spikat upp två mysiga hjärtan ovanför sängen. Den ena ovanför min sida (Queen of the day) och den andra ovanför gubbens sida (King of the day). Det är evigheter sen jag köpte dom. Skönt att de äntligen kom upp.


    

Queen of the day                            King of the day


Längre fram ska det upp en hylla ovanför sängen. Känns mer ombonat.

Jag skulle vilja ha en vit gungstol härinne oxå. Då får jag den där gammeldags, mysiga känslan.

Men jag ska försöka att hålla igen på prylarna nu. Det blir så förbaskat mycket överallt.


 


Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards