This is MY story

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Pillan - 5 mars 2011 23:11

Känner mig nöjd med dagen. Har slängt en massa bös som stått på altan å skrikit att de vill ner till nåt som heter "sophus". Så jag sa oki å drog iväg. Två vändor blev det. Trasiga tvättställningar, kattsand å annat sånt där som finns....


Jag var till affären utan några problem som annars brukar uppstå. Köpte ny kattsang som Junior accepterade. Känns jäääättebra för plånboken: 150 kr BILLIGARE.

Dagens blev kyckling, ris å currysås på grädde. Yum yum! Imorgon blir det hemgjorda köttbullar, potatis å gräddsås.


Vi kollade på en film tillsammans med mor, far å Conny. Mycket trevligt. Sen vart pensionärerna trötta å ville hem. Så kvällskaffet uteblev   * snyft*. Men jag kan lova att det ska tas igen imorgon


Ta hand om varandra! Gonatt




Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards