This is MY story

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Pillan - 8 mars 2011 23:27

Jag fattar inte. Från att vara pigg piggelin på kvällen/natten så är jag helt plötsligt supertrött. Men ändå känner jag mig inte redo att sova än. Har lite viktiga "brev" som måste skrivas klart. Å det får man passa på att göra när grabben sover. Som nu... Annars blir det avbrott, massa frågor vad man gör vem man skriver till å varför. Sen har man glömt få med det viktigaste.


På torsdag ska jag iaf börja sjunga igen. Det är bestämt nu. Har alltid mått bra av det.

Lägger ut ett klipp som jag hittade på en väns blogg idag. Fastnade totalt för den å den får mig vilja sjunga ännu mer.


Av Pillan - 8 mars 2011 15:50

Jööööösses vilket härligt väder! Det värsta med att solen skiner är att då syns ju de otvättade fönstren   . Fast egentligen...who cares. De ska ju ändå bytas ut snart   .



Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards