This is MY story

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Pillan - 16 januari 2012 13:57

Nutrilette - Modifast - Naturdiet - LCHF - ViktVäktarna - LCHQ - Träning osv

Det är en hel jävla djungel! Hur ska man veta vilket som är det rätta? Det bara spottas ut dieter och träningsmetoder.  Vilket du än väljer så är just den metoden den bästa. Men det är ju så individuellt. Vad som passar någon annan är inte säkert det passar mig. Man blir rent ut sagt förvirrad och i en desperat situation kan man inte "välja" .


Nu äter/dricker jag såna där VLCD soppor. Hoppas på en kickstart. Jag har för mycket att bära på och mina knän och rygg orkar inte.

Kanske lägger jag ut mina mått och vikten men det återstår att se....


    

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards