This is MY story

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Pillan - 17 januari 2012 21:58

Jag har frossat i Modifast barer å bantarshaker. FAAN! Och jag åt 1½ tekaka, fil och crunchy. Helvete!!

Så matintaget totalt idag är:

  • Frukost: 1 bantarshake
  • Lunch: tekaka, fil och crunchy
  • middag: 2 bantarchake
  • kväll: 5 modiafast barer = 1½ middag enligt modifasts beräkningar

Hur ska jag göra för att ändra på mitt beteende? Jag har gått hos dietister, kuratorer mm. Varit bestämt, motiverad eller vad man ska kalla det men ändå fallit dit igen. "Då är du inte tillräckligt motiverad" säger nån. Jo det har jag varit medan jag varit inne i det men sen har det smugit sig på mig iaf.


Idag är första dan jag "misslyckats" och ändå ser jag inget resultat...mer än att jag blir fetare. Och idag var första gången på länge som jag verkligen hade svårt att ens se mat. Så herer we go again.

Ska försöka ta nya tag imorgon och bara dricka vatten och bantarshake. Med modifast är det 4/dag, nutrilett 5/dag och naturdiet 4/dag. Godast är helt klart modifast.... Så det lutar mot den.


  





Av Pillan - 17 januari 2012 18:21

Jag har nu kört en diet ett par dagar å det ända som händer är att jag går upp i vikt! Gissa om det sänker en totalt. Det enda jag kan tänka på nu är att frossa i en stor godispåse, med massa choklad! Andra halvan av mig känner för att gå å spy.


Jag fattar inte!



Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards