This is MY story

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Pillan - 9 november 2011 21:48

Vad gör man när orden tar slut? När man inte längre finner rätt ord för att uttrycka sig rätt så andra förstår? Små barn börjar slåss men det är inte riktigt vad jag tänker eller vill göra.

Kan det ha med den andre partern att göra oxå? Att denne inte lyssnar och hör vad man säger. Att denne inte bryr sig om vad man säger för att man är så inrutad i sitt eget tycke å tänk.


Ibland önskar jag att man kunde sätta på sig andras skor för en stund så man kan får känna det skornas ägare känner. Kan vara nyttigt. Som när man får en ångestattack och inte klarar av vissa saker. Många människor menar att man bara hittar på, att man fjantar sig. Då önskar jag att de som tror detta får ångest iaf en gång i livet så de vet vad man pratar om.


Ha're gött!

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards