This is MY story

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Pillan - 19 november 2011 23:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pillan - 19 november 2011 22:06

Nu orkar jag inte vara sjuk längreDet har hängt i sen i tisdags. Kankse inte många dar men det känns som en evighet.

Jag har massor att göra som eg inte kan vänta.

* Diska - kan inte vara upp för jag blir så yr och får hjärtklappning.

* Dammsuga - blir yr, hostar och hjärtat rusar.   

* Tvätta - problemet kommer när tvätten ska hängas.


Fast att jag ligger ner så håller yrseln i sig, feber går inte ner fast jag tar ipren och/eller alvedon. När jag hostar känns det som jag har ett rivjärn i halsen och det smakar rejält med blod. Det börjar göra ont neråt lungorna men det kan ju vara "träningsvärk" efter hosstan.

Jag orkar knappt äta (vilket delvis är bra då jag annars "hetsäter").


Till nåt roligare:

Vi var på dop idag. Till en såå söt å go liten kille! Jag hade försökt mig på att måla en

tavla (som skulle föreställa pojken). Nja jag vart väl inte supernöjd men å

andra sidan försöker jag tänka: jag är ingen konstnär och jag gjorde den igår kväll.

Ja jag skulle kunna kritisera å klaga över "mitt verk" i all oändlighet men blir den bättre? Nepp. Därför tänker jag fortsätta måla för att öva. Skam den som ger sig. Å hur bra eller dålig målningen blir så är det rogivande.


Ha en fortsatt trevlig helg!// P




   

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards