This is MY story

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Pillan - 14 november 2011 22:43

så kom tandvärken igen. Förbaskat! Värre än innan jag var hos tandläkaren. Ska det behöva vara såhär?!Det gör ju faan ont upp i hela örat. Tusenlapparna bara flyger iväg bara man tänker ordet tandläkare.


Ja om det inte gett sig till imorgon så får jag ringa för en akuttid iaf.


No Pain, No Gain...



Av Pillan - 14 november 2011 19:42

Idag var det dag D å jag startade med kaffe som vanligt. Kan inte leva utan det. Stekte bacon i micron och till det hade jag kalla skivor kalkonmortadella. Inte världens gormetmat men det slank ner ändå.

Sen vart det tid för tandläkaren och en stor lagning. Kunde inte äta nåt förrän nu på kvällen. Det blev ungsgratinerade morötter, sjömansbiff och bearnaissås.

Å eftersom det var fars dag igår hade sonen köpt en tårta till sin pappa så jag kunde inte tacka nej till en bit. Men det känns ändå bra att kunna skriva ner vad jag ätit å se att det inte bara är godis som det brukar vara.


Hoppas ni andra har der gott! //

Av Pillan - 14 november 2011 01:19

Nu har jag bestämt mig! Det var sista dagen jag åt en massa sött! Jag mår inte bra av det. Inte ett dugg! Så från och med imorgon bli det jag som trappar ner på det och går över till LCHF. Den bästa metoden ever...iaf för mig.


Om nån har goda recept får ni gärna dela med er. OBS! inget med skaldjur eller fisk (pga allergi)


Hare gött

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards