This is MY story

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Pillan - 15 november 2011 21:26

Jag har hatat mat, jag har älskat mat. Har haft en hatkärlek till det oxå.

Just nu så har jag just en sån hatkärlek. Jag vill inte äta (för mycket) men ändå sitter jag där å vräker i mig. Allt som tänkas kan. Mat godis chips kakor bullar nötter dricka.... Listan kan göras lång. Jag hade bestämt mig för att iaf lugna ner mig med sötsakerna men det gick ju åt pipsvängen så fort jag klev in på affären idag. Smågodis  och coca-cola.

Jag faller så lätt för frestelser. Allt vad godis å bakelser heter. Tror jag har provat alla olika preparat på apotek å hälsokost som sägs ta bort sötsug men jag kan säga att det är bara å kasta pengarna i sjön.

Men när jag tittar på matintaget för idag så har jag ätit betydligt mindre än tidigare.



Matintaget idag.

Frukost: kaffe med mjölk (hann inte med mina ägg)

Lunch: morötter, kött, bearnaissås

Kvällen: Chili con Carne å ris, mjölk

Övrigt: nötter, godis (ca 15 bitar)

  

Skickar med en länk som kanske kan komma till nytta:

http://www.youtube.com/user/lchfkanalen?blend=21&ob=5


 

Hare// P

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards