This is MY story

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Pillan - 12 november 2011 23:07

Idag har jag suttit i Hallen (dvs rampaborg) från kl 16 till 19. Det är svinkallt där. Men vad gör man inte för sonen sin. Det är roligt att få delta i hans aktiviteter och samtidigt se han utvecklas å bli bättre. Vi/Jag startade en youtube kanal:

http://www.youtube.com/user/keqify

,där vi lägger upp hans "framgångar". Som en kul grej bara. Roligt att kunna gå tillbaka om en tid å se skillnaden.


Det finns två andra grabbar som håller till i Hallen som K ser upp till. Han säger att dom är KING på skateboard. Här kommer deras kanaler. Enjoy!


http://www.youtube.com/user/eddvinhellman


http://www.youtube.com/user/Voendo


Dom här grabbarna är ju näst intill proffs. Där ligger en annan  i lä   . Jag tycker det ser så förbannat enkelt ut men det är det INTE. Jag testade att bara sparka mig framåt på brädan å hur slutade det tror ni   . Jag drattlade på ändan haha. Men upp igen å staka sig vidare. Kankse efter tillräckligt många vurpor så kan man stå på en bräda å inte ligga som ett tilltrampat tuggummi på backen.

En del kanske tänker: vad ska hon upp på en skateboard å göra. VARFÖR INTE säger jag då. My choice!


Imorgon blir det troligtvis Hallen igen å kanske kommer det ut några nya klipp. Kommentera dom gärna men tänk på att det är unga pojkar ni skriver till/om.


Gunatt//P







Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards