This is MY story

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Pillan - 13 november 2011 22:02

Då har man suttit i Rampaborghallen igen å frusit röven av sig. Jag önskar kommunen kunde hjälpa till mer att få ordning där. Det är sååå många barn och ungdomar som är där att jag tycker det är värt att satsa på. Istället för att de ska hänga på stan eller åka runt å stöka så är de i Rampaborg. Det borde man uppmuntra.

Det är ett kanonställe men jag tycker det är synd att det är trångt, kallt, smutsigt (dvs sopor hämtas inte) och ett fruktansvärt högt ljud. På denna lilla yta är det ca 25 barn/ungdomar som "slåss" om att få plats. Klart det blir tjaffs. 



Jag vill ge grabbarna som startat upp det här en stor stjärna i himlen. De gör det ideellt. För att kidsen ska ha nånstans att gå. De har många roliga tankar om stället men då krävs det att de får rätt hjälp och stöd från kommunen.

De vill bygga ett fikarum/spelrum, utöka ramper, få ljudet dämpat mm mm. Ja nog har de visioner alltid.


Det är så härligt att se hur de tar sig an ungarna å då är det "ledare" som är 17 år och uppåt.


Önskar er iaf lycka till i framtiden för det här har ni gjort bra! 

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards