This is MY story

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Oops!

Av Pillan - 21 januari 2012 13:35

Som sagt så började jag om med min diet igår och det gick förvånansvärt bra! Visst slank det ner en halv marabou cookie, ett päron och minimorätter men det ser jag inte som nån större fara. Jag vet att det kunnde sett betydligt värre ut.


Nu har jag inte hunnit äta nåt än idag för jag hade VÄRLDENS disk att  ta hand om först. Blir lätt så när man gjort en smarrig middag kvällen innan och haft nattgäster.

Men nu står det en plåt med Oopsies i ugnen som väntar på att bli uppätna av MIG. Den här gången har jag testat att ha i riven ost i. Ett tips jag fått av en vän, Bella.

Det luktar så jävla gott!

Oopsies är ett slags bröd på lchf-vis:

3 ägg

100 g philadelphiaost

Och riven ost eller vad man vill ha i.


Ha det gott alla!

  

 
 
Fetto

Fetto

28 januari 2012 08:36

Ahh, det var längesedan jag gjorde oopsiesar men visst är de goda! Ska nog ta o göra det igen även om jag inte äter enl LCHF utan GI nu. Goda och mättande!

http://minustjugokilo.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 2 juni 2013 00:49

Faan vad det är tråkigt när natten ska krångla. Önskar en felfri, tjatfri och sovande natt!!!!!!...

Av Pillan - 30 maj 2013 14:22

Har lite funderingar kring dieter. Vilken är bäst? Vad ska man välja? Det är en enorm djungel det där. Har börjat cykla som motion å då cyklar jag bortåt milen. Äter inte lika mycket som förut men inte faan visar det nåt mindre för det. Har försö...

Av Pillan - 28 maj 2013 23:38

Ja det är ju inte ofta jag skriver här. Har fullt upp med annat. Har faktiskt märkt att jag mår mycket bättre utan datorn å många gånger telefon oxå. Jag living glömmer bort att jag har dom. Positivt till viss del men negativt då jag blir svårare a...

Av Pillan - 5 oktober 2012 22:14

Ï brist på annat skrivande så slänger vi in en sån här frågegrej....bara för att.   Hur många har du varit riktigt kär i? Riktigt kär? 3 tror jag varav 1 fortfarande      Vad tycker du om kärlek? Svår fråga men den är otroligt bra så länge d...

Av Pillan - 21 september 2012 16:50

på folk som ska lägga sig i å säga saker som inte är sant. Håll er för faan till ert liv. Två människor glider ifrån varann å det gör faan inte saken bättre för att folk lägger näsan i blöt!! ...

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards