This is MY story

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Ingående förklaring till föregående inlägg.

Av Pillan - 26 november 2011 20:08

Jag gjorde ett inlägg i ett försök att ge ett budskap till några, som tyvärr finns bland de närmaste, att de måste inte låtsas gentemot mig. Låtsas inte för att göra de andra nöjda utan gör som DU känner. Man kan inte tycka om alla. 

Vad jag egentligen säger är; antingen accepterar man mig SOM jag är FÖR den jag är och pratar med med för att man VILL inte för att man MÅSTE. Jag vill inte att man spelar ett spel bara för att det är nån form av släktträff. Jag accepterar om man inte vill umgås/prata eller liknande med mig. Men gör det på ett ärligt sätt. För jag känner vibbarna ändå.

Jag märker det på andra sätt oxå:

  • svarar inte på meddelanden vare sig det är på msn, sms elle FB.
  • inga, eller besvärande, svar på tilltal.
  • blickar som om man pratade ett språk från en annan epok: dadaismen.
  • när jag lämnat kommentarer på hemsida/blogg så publiceras de aldrig och än mindre besvaras.

Å därför säger jag nu att i fortsättningen sätter jag mig i "mitt hörn" och tänker inte "fjäska" eller på nåt annat vis ta kontakt. Man har visat mig vart man står. Jag vill inte vara i vägen. Å jag vill inte känna mig som en spetälsk. För det är de känslor som väcks inom mig och jag blir sårad. Därför har jag bestämt mig nu.

De som VILL kommer fram å pratar, de som INTE VILL låter bli. Jag kommer inte göra det obekvämt genom att "tvinga mig på" utan låta andra göra valet själva.


Ja det är så jag känner å har jag fel så rätta mig.

Hare//P







 
 
Ingen bild

Anonym ;)

27 november 2011 16:21

Sorry om jag verkar dryg... men jag stör mig otroligt mycket på att det står 'sina' istället för 'sin' på headern :$

Pillan

27 november 2011 16:31

Haha ja du det förstår jag. "ar" har fallit bort från vägar hahahha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 2 juni 2013 00:49

Faan vad det är tråkigt när natten ska krångla. Önskar en felfri, tjatfri och sovande natt!!!!!!...

Av Pillan - 30 maj 2013 14:22

Har lite funderingar kring dieter. Vilken är bäst? Vad ska man välja? Det är en enorm djungel det där. Har börjat cykla som motion å då cyklar jag bortåt milen. Äter inte lika mycket som förut men inte faan visar det nåt mindre för det. Har försö...

Av Pillan - 28 maj 2013 23:38

Ja det är ju inte ofta jag skriver här. Har fullt upp med annat. Har faktiskt märkt att jag mår mycket bättre utan datorn å många gånger telefon oxå. Jag living glömmer bort att jag har dom. Positivt till viss del men negativt då jag blir svårare a...

Av Pillan - 5 oktober 2012 22:14

Ï brist på annat skrivande så slänger vi in en sån här frågegrej....bara för att.   Hur många har du varit riktigt kär i? Riktigt kär? 3 tror jag varav 1 fortfarande      Vad tycker du om kärlek? Svår fråga men den är otroligt bra så länge d...

Av Pillan - 21 september 2012 16:50

på folk som ska lägga sig i å säga saker som inte är sant. Håll er för faan till ert liv. Två människor glider ifrån varann å det gör faan inte saken bättre för att folk lägger näsan i blöt!! ...

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards