This is MY story

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Jag är bara trött!

Av Pillan - 30 november 2011 17:33

Jag trodde aldrig jag skulle bli så sliten efter en lunginflammation. Inte på det här viset. Jag orkar nästan ingenting. Att gå från vardagsrummet å ut i köket gör mig helt utmattad. Då får jag lägga mig en stund. Jag blir trött i hela kroppen, huvet och andfådd. 

Jag har nog aldrig sovit så mycket som jag gjort de sista 2 veckorna. Tur jag har mina nära och kära som hjälper till när man inte själv kan.

Men i övrigt mår jag bra! Så himla skönt med den känslan i kroppen. Bara jag får återhämta mig så ska det blir fart på allt igen. Jag har såå mycket jag vill göra. Som jag påbörjade innan jag blev sjuk.


Grabben behöver komma igång med sk8:andet igen så det blir prio ett. Skateskolan är snart slut och han har missat 2 ggr pga att jag vart sjuk å de ska snart åka in till karlstads skatepark å titta på tävling. Vill inte han missar den.


I skrivande stund börjar Junior hitta tillbaka till sitt rätta jag. Han springer runt i lägenheten å busar å får sina "ryck". Men nysningarna är fortfarande kvar.


Nu blir det lite vila innan jag ska till affären.



 





 
 
madeleine

madeleine

1 december 2011 10:52

Hej! Jag har pratat med min sons bvcläkare. Hon sa att det inte var nått allvarligt med utslagen. Bara att jag skulle smörja in med Miniderm. Så det vr inget att oroa sig för. =) Kram

http://maddy87.bloggplatsen.se

Pillan

1 december 2011 15:27

Å så skönt! Det är aldrig kul när barnen får såna där grejer å man inte vet. Jag hoppas att din son slipper mer besvär i framtiden för det är fruktansvärt jobbigt för dom.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pillan - 2 juni 2013 00:49

Faan vad det är tråkigt när natten ska krångla. Önskar en felfri, tjatfri och sovande natt!!!!!!...

Av Pillan - 30 maj 2013 14:22

Har lite funderingar kring dieter. Vilken är bäst? Vad ska man välja? Det är en enorm djungel det där. Har börjat cykla som motion å då cyklar jag bortåt milen. Äter inte lika mycket som förut men inte faan visar det nåt mindre för det. Har försö...

Av Pillan - 28 maj 2013 23:38

Ja det är ju inte ofta jag skriver här. Har fullt upp med annat. Har faktiskt märkt att jag mår mycket bättre utan datorn å många gånger telefon oxå. Jag living glömmer bort att jag har dom. Positivt till viss del men negativt då jag blir svårare a...

Av Pillan - 5 oktober 2012 22:14

Ï brist på annat skrivande så slänger vi in en sån här frågegrej....bara för att.   Hur många har du varit riktigt kär i? Riktigt kär? 3 tror jag varav 1 fortfarande      Vad tycker du om kärlek? Svår fråga men den är otroligt bra så länge d...

Av Pillan - 21 september 2012 16:50

på folk som ska lägga sig i å säga saker som inte är sant. Håll er för faan till ert liv. Två människor glider ifrån varann å det gör faan inte saken bättre för att folk lägger näsan i blöt!! ...

Presentation


Jag kan vara snäll! Men även elak.
Jag kan älska dig! Men även hata dig.
Jag kan bry mig om dig! Men även strunta i dig fullständigt.
Jag kan vara din vän! Men även din värsta fiende.
Allting beror på hur du behandlar mig. Ganska enkelt eller hur!?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Ditt avtryck ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards